sobota, 24 października 2015

Wypracowania / Gimnazjum: DZIAŁ 1: CZŁOWIEK (Topics 1-10)

WYPRACOWANIA / GIMNAZJUM

DZIAŁ 1: Człowiek (dane osobowe, wygląd, charakter, odczucia, zainteresowania).


.......................................................... 



TOPIC 1

My hobby.

(short informal version)


I'm Darek, 16.
I'm fascinated with volleyball. I know much about this team game, the best players and clubs. 
I'm quite tall: 1.82m. I want to be a volleyball player in future. I'd like to play as a libero in the Polish national team. (43)
Volleyball matches are my favourite TV programmes. My pals and I often go to watch volleyball matches. I also read lots and magazines about volleyball. There are lots of such magazines in my bookcase! I collect photos of both Polish and foreign volleyball stars. (85)

TEMAT 1.

Moje hobby.

(krótka nieformalna wersja)

  Jestem Darek, lat szesnaście.
  Jestem zafascynowany siatkówką. Wiem dużo o tej grze zespołowej, najlepszych graczach i klubach. Jestem dość wysoki: 182cm. W przyszłości chcę być siatkarzem. Chciałbym grać jako libero w polskiej reprezentacji narodowej.
  Mecze siatkówki są moimi ulubionymi programami telewizyjnymi. Moi kumple i ja często chodzimy oglądać mecze siatkówki.  Czytam też dużo czasopism na temat siatkówki. Jest dużo takich czasopism w mojej bibliotece! Kolekcjonuję zdjęcia zarówno polskich jak i zagranicznych gwiazd siatkówki.
.............................



TOPIC 2

I can fill in a form.

(short informal version)

When I fill in forms I have to write legibly and carefully. It's very important to put down letters and personal data in correct boxes. It's better to write data in capital letters. (32)

I usually have to give the following personal data in a form: my first name and surname, my parents' names, a date and a place of my birth, my nationality, my address and phone number. It's important to write the true data! (73)
I think it's not very hard to fill in forms! (83)

TEMAT 2.

Potrafię wypełnić formularz.

(krótka nieformalna wersja)

     Gdy wypełniam formularze muszę pisać czytelnie i uważnie. Bardzo ważne jest, żeby zapisywać litery i dane osobowe we właściwych rubrykach. Lepiej jest pisać dane wielkimi literami.
 Zazwyczaj musze podawać następujące dane osobowe w formularzu: moje pierwsze imię i nazwisko, imiona moich rodziców, datę i miejsce mojego urodzenia, moją narodowość, mój adres i numer telefonu. Ważne jest, żeby pisać prawdziwe dane!
     Uważam, że nie jest bardzo trudno wypełniać formularze!
.............................

TOPIC 3

What I can and can't do.

(short informal version)

I'm Arek, 15. (2)
I'm very good at volleyball but I can't play basketball. I'm a good footballer and ice-skater. I can do boxing but I can't do kung-fu. I'm good at swimming and running but I can't play chess and cards. (40)

I can use a computer and I can fix it. I can fix bikes and motorbikes, too. I can't play the piano and I'm a poor dancer and singer. I'm bad at maths. (71)

I can do quite a lot but I can't do everything... (81)

TEMAT 3.

Co umiem robić a czego nie (umiem).

(krótka nieformalna wersja)

     Jestem Arek, lat 15.
 Jestem bardzo dobry w siatkówkę, ale nie umiem grać w koszykówkę. Jestem dobrym piłkarzem i łyżwiażem. Umiem boks, ale nie umiem kung-fu. Jestem dobry w pływaniu i bieganiu, ale nie umiem grać w szachy i w karty.

     Potrafię używać komputera i umiem go naprawić. Potrafię też naprawiać rowery i motorowery. Nie umiem grać na pianinie i jestem kiepskim tancerzem i śpiewakiem. Jestem słaby z matematyki.
     Umiem robić dość dużo, ale nie umiem robić wszystkiego...
..........................................

Jeśli chcesz więcej wypracowań, zajrzyj na stronę Wypracowania G pod adresem

angielskiijaa.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie proszę o komentarz.