czwartek, 6 listopada 2014

Humor Komputery

KOMPUTERY

Proszę mnie zatrudnić

 

Nazywam się Janek Walczyk. Zatrudnij mnie w swojej firmie, bo jestem pracownikiem doskonałym. Jako dowód moich ponadprzeciętnych umiejętności i wysokich standardów moralnych przygotowałem to elektroniczne podanie o pracę.

Niezastąpione umiejętności


Do moich umiejętności można zaliczyć

  • szybkie wpisywanie tekstu ( prawie 12 słów na min.)
  • doskonałe temperowanie ołówków i nie tylko
  • szybkie wymyślanie wymówek
  • niezliczone pomysły muzyczne
  • analityczne myślenie genialnego matematyka
  • programowanie w JavaScript i HTML oraz CSS

Poza tym znam język angielski

Trochę mniej, ale nie bardzo mniej, francuski
Najmniej, choć nie powinienem najmniej, rosyjski

Rozmawia dwóch informatyków. – Wiesz, w jakiej dziedzinie nie masz żadnych szans z kompem? – pyta jeden. – No? – Na przykład w szachach. A wiesz w jakiej dziedzinie miałbyś szanse? – pyta znowu. – No, nie. A w jakiej? – Na przykład w karate.

Przychodzi baba z laptopem do lekarza.
- Co pani jest?
- Cosik mię słabi wewnętrznie.
- Pani rozdziawi usta. (Po chwili) - Tak podejrzewałem, złapała pani wirusa komputerowego.


 

Myszki
Informatyk skończył pracę, wyłączył sprzęt i poszedł spać. W nocy po mieszkaniu zaczęły harcować myszy. Zbliżyły się w pewnym momencie do szafki komputerowej. Zobaczyły myszkę. Mówi jedna mysz do drugiej: - Zobacz, obok klawiatury leży mysz. Chyba nie żyje, bo się nie rusza...  

 

Biała mysz

Rozmawiają dwaj informatycy. - Może jeszcze po jednym? - proponuje jeden - Na rozjaśnienie monitora. - Eee, hep!, może już wystarczy - odpowiada drugi - mnie się nasuwa wrażenie nieodparcie natrętne, uściślając - wrażenie optyczne, iż moja czarna mysz wzrokowa jest już całkiem biała, hep! ...
(15.06.2014) Humor na mojkomputerowyswiat.blogspot

 

Komputery - Humor na mojkomputerowyswiat.blogspot

- Jaki jest szczyt głupoty w marzeniach blondynki?
- Żeby wygrać w szachy z komputerem.
- A jaki byłby szczyt głupoty komputera?
- Przegrana z blondynką w szachy.

1 komentarz:

Serdecznie proszę o komentarz.